معرفی دپارتمان ورزش 


به دلیل علاقه مند بودن بیشتر دانش آموزان به بازی فوتبال ، در طول سال تحصیلی به آموزش پنج تکنیک اصلی فوتبال خواهیم پرداخت که عبارت اند از: لمس توپ(حمل توپ) پاس کنترل دریبلینگ شوت و در کنار این موضوعات آموزشی تمرینات آمادگی جسمانی و هماهنگی اعصاب وعضله (کردینیشن) را آموزش میدهیم تا در پایان سال تحصیلی دانش آموزان عزیز در زنگ ورزش ، همانند دروس دیگر آموزش تخصصی ببینند. ضمنا دانش آموزانی که علاقه به این رشته ورزشی ندارند با توجه به شرایط و امکانات موجود، به صورت سطحی با ورزشهای توپی دیگر مانند والیبال یا بسکتبال آشنا خواهند شد

دپارتمان ورزش

دلایل و اهمیت دپارتمان ورزش

  • تقویت حرکات درشت: کودکان در سن ابتدایی پیشرفت‌های چشمگیری در حرکت درشت مانند دویدن, پریدن و و لی لی کردن و با توپ بازی‌کردن دارند.
  • هماهنگی دست و پا و چشم: هماهنگی حرکات اعضای بدن نیز نشانه سلامت کارکرد مغز است و با بازی‌های ورزشی مانند فوتبال و والیبال, بدمینتون و حرکات نرمشی می‌توان به تقویت آن پرداخت.
  • استفاده از انرژی: کودکان دبستانی سرشار از انرژی هستند و نیاز به فعالیت دارند. اپارتمان نشینی و بازی‌های کامپیوتری مانع رشدشان می‌شود و هنگامی که نتوانند انرژی خود را تخلیه کنند دچار اختلالات ذهنی و حرکاتی می‌شوند.
  • مهارت‌های اجتماعی و کارگروهی: باید برای اجتماعی شدن کودکان بوسیله‌ تربیت بدنی تلاش کرد. ساعت‌های ورزش در مدارس زملن مناسبی است که کودکان به بازی و فعالیت گروهی بپردازند.

گالری عکس از فعالیت ها

دپارتمان ورزش
دپارتمان ورزش 1
دپارتمان ورزش2