یک جشن متفاوت با مهمانانی ویژه


توضیحات

اولین برخوردها هرچه شکوهمندانه‌تر و شاداب‌تر، ماندگارتر و دلرباتر. اگر این تجارب اولیه به دوران کودکی بازگردد هم که تاثیرشان چندین‌وچندبرابر می‌شود. هدف از جشن‌ غنچه‌ها و شکوفه‌های تحصیلی نیز چیزی غیر از همین ایجاد حس شیرین و ماندگار اولیه برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی نیست. به‌همین‌جهت، امسال و به‌رسم هر سال، البته با کمی تغییر و تحول، در روزهای پایانی شهریورماه ۱۴۰۲، مسئولان دبستان پیروز ۱ سلام میزبان شکوفه‌های پیش‌دبستانی خود بودند و جشنی را برای خوشامدگویی به آن‌ها تدارک دیدند.

این جشن در پردیس سینمایی قلهک و با حضور حدود ۱۱۰ دانش‌آموز و والدین‌شان برگزار شد. مسئولان دبستان پیروز۱ سلام سورپرایز ویژ‌ه‌ای به‌نام گروه عمو فیتیله‌ای‌ها، متشکل از «محمد مسلمی»، «علی فروتن» و «حمید گلی»، نیز برای نوگلان و والدین‌ گرامی‌شان داشتند. عمو فیتیله‌ای‌های دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز (هم برای کودکان و هم بزرگسالان)، با اجرای نمایش‌های بی‌نظیر خود، تجربه‌ای ناب برای دانش‌‌آموزان خلق کردند.

این گروه به‌واسطه برنامه‌های دلچسب‌ و آموزنده‌شان برای کودکان، سال‌هاست که در کشورمان کاملا چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند. آن‌ها در این جشن نیز برنامه‌های شاد و مفرحی برای کودکان پیش‌دبستانی مدرسه پیروز ۱ سلام اجرا کردند. نمایش‌های عمو فیتیله‌ای‌ها با فعالیت‌های متنوع هنری، ترانه‌خوانی، ورزشی و بازی و سرگرمی همراه بود تا پیوند قلبی نوگلان را با دستان مدرسه مستحکم کند. علاوه بر نمایش‌های این گروه دوست‌داشتنی، اولیا، مربیان و مسئولان مدرسه نیز در رقم‌زدن تجربه‌ای شیرین برای قاصدکان تعلیم‌وتربیت نقش زیادی داشتند.

مسئولان مدرسه دبستان پیروز ۱ سلام به پیشواز نوگلان خود رفتند و برای پویایی جشن تلاش زیادی کردند. در این جشن، کودکان و والدین با مربیان آشنا شدند و مربیان هم دیدی کلی نسبت به خلق‌وخو و ویژگی‌های شاگردان خود به دست آوردند. در حسن ختام ضیافت شکوفه‌ها، هدایایی به نور چشمی‌های مدرسه تقدیم شد و جشن غنچه‌ها با عکس خاطره‌های معلمان، دانش‌آموزان و عموفیتیله‌ای‌ها به پایان رسید.